Boka Knatteridning

Våra fina ponnies har lärt många barn att uppskatta ridningen under åren! Vi har knattelektioner varje vecka för de mindre barnen. En knattelektion bokar och betalar man per gång. Det är en kortare lektion, 30 minuter, där ni som förälder går med och leder hästen. Ponnierna är vana med ovana ryttare och ledare.

Kom lite innan eran bokad tid och välj ut en passande hjälm.
OBS: När ni har bokat så ska ett mejl skickas till er för att bekräfta bokningen, betala då in avgiften via swish. Lektionen kostar 135:- som ni swishar till 123 264 30 70 - märk med knatte + barnets namn. Om ni inte har fått ett bekräftningsmejl så kontakta oss innan ni dyker upp!

Knatte

135:- / lektion

• För nybörjare
  • 30 minuters ridtur! Under vintern i ridhuset, annars utetur eller på utebanan!
  • Ni bokar per gång och anmäler er här(klicka på datumen nedan för att se platser)!
  • De flesta söndagar öppnar vi upp en till knattegrupp kl 10.00 om 11.30 gruppen blir fullbokad.
  • Det går att boka ledig plats fram till kl 9.00 samma dag